Direktlänk till inlägg 12 mars 2008

Träning är farligt...

Av Kajsa - 12 mars 2008 18:22

... i alla fall om man väljer att träna så intensivt som jag gjorde igår direkt efter en förkylning. Vaknade med ont i halsen idag. Ingen större hit såhör dagen före det stora muskelprovet.
Dessutom var det ingen bra idé då Slottet skulle hålla i Forum idag (alltså jag bland andra) och vi hade bestämt att spela teater för resten av skolan, utomhus... Den blev väldigt bra och uppskattad om ni frågar mig. Är mycket stolt över mig själv och mina vänner. Vi spelade upp Stensunds historia för att allmänbilda resten av skolan.
När jag kom in efter teatern kunde jag inte riktigt sluta frysa och efter lunch valde jag därför att gå upp på mitt rum och strunta i lektionen. Jag tänkte att jag skulle plugga till provet, men det resulterade bara i att jag efter en kvart slog ner ögonlocken och sov så skönt fram till middagen. Kan dock understryka att det var välbehövligt och alldeles ljuvligt.
Kvällen spenderades allena med några trevliga telefonsamtal som avbrott. Migrnen knackade på dörren, men jag lät den inte komma in.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa - 28 mars 2009 15:31

Nu har jag skaffat mig en ny blogg. Vi ses på:       http://kajsatankar.wordpress.com/         Välkomna! ...

Sol

Av Kajsa - 21 april 2008 20:22

Det är för soligt för att blogga. Det är för lite tid kvar i skolan för att blogga. Inspirationen finns inte. Kanske kommer tillbaka om jag solar lite till... ...

Av Kajsa - 4 april 2008 18:32

Min farfar har varit död i nio år, men idag pratade jag med honom.       Jag har alltid varit intresserad av vad som händer efter döden och har på senare år varit helt till freds med att de som dör går att prata med i alla fall. Därför tvekade jag i...

Av Kajsa - 1 april 2008 19:57

Då har ännu en dag på praktiken når sin enda. Trivs verkligen med att praktisera hos Gittan (akupunktören). Hon är bra på att förklara vad hon gör och jag lär mig massor.   Det är bara så tråkigt att komma hem från praktiken och ha plugg att göra. Nu...

Av Kajsa - 30 mars 2008 18:14

Tog precis en promenad med Linda i det vackra, men mycket blåsiga, vädret. Jag brukar i vanliga fall inte tycka om blåst, men den här gången kändes det som om hela jag blev utrensad av blåsten. Som om varje dammkorn i minsta lilla hörn blåste bort. J...

Ovido - Quiz & Flashcards