Alla inlägg den 7 augusti 2007

Av Kajsa - 7 augusti 2007 00:21

Idag tog jag min lilla bil och begav mig till Min kära vän Melissa. En heldag på stranden var det bestämt. Först några ärenden på stan åt Melissa, hon har gjort sig av med sin bil och behöver lite hjälp ibland. Hade inte velat se henne på bussen med en kattmatssäck!
När vi plockat ihop en ordentlig matsäck så bar det av till en sjö i Salem, Tullan. Där tog jag min första simtur för säsongen (jag vet!), badade igår, men det var bara ett snabbt dopp.

Efter några timmar på stranden blev Melissa lite rastlös och vi bestämde oss för att fara till Kistagallerian och "shop 'til we drop". Och det var precis vad vi gjorde. Jag hade en rejäl laddning med mig hem när vi lämnade affärerna vid nio på kvällen.
Väl hemma var Melissas älskling hemma från jobbet och vi umgicks alla ett tag innan de ramlade i säng och jag i soffa.
Melissas underbara balkong:

Ovido - Quiz & Flashcards