Alla inlägg den 25 augusti 2007

Av Kajsa - 25 augusti 2007 19:40

Hur roligt jag än har på Stensund så behövde jag en lite paus från skolan. Släppa anspänningarna lite som kommer med att lära känna nya människor.


Jag åkte till Stockholm idag för att träffa Erik, en barndomskompis och "somargranne" - familjen har sommarstuga på mina föräldrars gård. Vi möttes upp på Centralen och åkte sedan till en matmässa vid Hornstull. Där vandrade vi omkring och smakade mat från Sveriges alla landskap. Sedan åkte vi hem till honom för att äta middag och umgås med hans bror Daniel och deras mamma. Kvällen avslutades med Guitar hero innan jag fick skjuts till stationen.


Det var skönt att umgås med människor som känner en och som det inte känns som om de dömer ifall man inte visar sin bästa sida. Dessutom är det alltid mysigt att träffa dem, bodde nästan hos dem på sommrarna när jag var liten, men det blir inte alls lika mycket nuförtiden.


Sov gjorde jag i min egen säng hemma hos mamma och pappa.





Ovido - Quiz & Flashcards